آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه
سرخط خبرها

ماجرای حمله به سفارت ایران در دانمارک چه بود؟

  • کد خبر: ۱۳۲۳۰۹
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
ماجرای حمله به سفارت ایران در دانمارک چه بود؟
۱۵ مهرماه فردی ناشناس به سفارت ایران در دانمارک حمله کرد و یکی از عوامل سفارت را مورد ضرب و شتم قرار داد. در همین راستا سفیر ایران در دانمارک آخرین روند شناسایی این فرد را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، افسانه نادی‌پور درباره حمله فردی به وی در ۱۵ مهرماه در محل سفارت کشورمان در کپنهاک گفت: حادثه‌ای که برای من و سفارت در ۱۵ مهر ماه اتفاق افتاد بسیار ناگوار و تاسف‌بار بود. وقتی یک مهاجم تلاش کرد به من حمله کند، همکارم که برای دفع آن حمله در صحنه حاضر شد، جلوی چشم من مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی اظهار کرد که هنوز پلیس گزارش نهایی این حادثه و جزییات مربوط به فرد حمله کننده را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می‌کرد و احتمالا ایرانی است.

نادی‌پور گفت: باور نمی کردم که فردی با چاقو به سفیر یک کشور حمله کند، همکارم آسیب ببیند و بعد فرد مهاجم شروع کند به اتومبیل‌های سفارت صدمه بزند و شیشه‌های آنها را بشکند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد شدید از عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ، گفته بود: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->